Hoşgeldin birazdan mutsuz olucaksın!

Hoşgeldiniz mutsuzlar,mutsuz olup mutlu olanlar,mutlu olup mutsuz olanlar,quantum'u ,taşı, pozitif düşünceyi,evrene yaymayı başaramayanlar...

10 Temmuz 2010 Cumartesi

C....M' L A BANA MUTLULUKLAR!

Sağolsun artık onunlayım.Bir ünüm şanım şöhretim olsaydı beni çok üretken olmayan bir tip olduğum için unutmuşlardı bile..Zira herşeye boşvermişim.Kendisinin bana böyle bir iyiliği var?Tartışılır tabi iyilik midir?Al işte iki cümleyi bir araya getiremiyorum.Mutlu oldunuz mu?:)Şimdi hüzünlümüyüm onu bile bilmiyorum...ikisinin arası bir yerde geziniyor galiba...Şunun gibi
Her şey onun etrafında dönüyor,yer gök kırmızı,bazı insanlar gözüme hoş ,yok yok hepsi hoş hemen hemen...
Şarkılar bana yazılmış,filmler bana gösteriliyor,bahçedeki ağaçlar bana verdiler meyvelerini,yağmur yağmış kurtlanmışlar  ama dert değil..
Kredi kartı ekstram gelmiş,sanırsın bi yere bağışta bulundum...olsun çok değil:)
İşsizim ama ben istediğim için ..olmaz değil
Otuzuma merdiven dayamışım ama..yaş değil
Yalnız görünebilirim ama ..kısmet değil:)

Tüm bunları sayıyorum ama sanki gerçek değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder