Hoşgeldin birazdan mutsuz olucaksın!

Hoşgeldiniz mutsuzlar,mutsuz olup mutlu olanlar,mutlu olup mutsuz olanlar,quantum'u ,taşı, pozitif düşünceyi,evrene yaymayı başaramayanlar...

29 Haziran 2010 Salı

Kilo konusunda zayıfım bebeğim

Allahım galiba benim bilmediğim ince bir hastalığım var.Zira ailemdeki herkes bana vebalı muamelesi yapıyor.Fakat dün itibariyle anladımki hakları var...Millet yırtıyor kendini,paralıyor,para veriyor,olmadı kremleri sürüp sürümsürüm  sürünüyor...Ben yattığım yerde kilo veriyorum...Eevet yattığım yerde en iyi tabir bu..kazara elime birisi uçan balon falan verse valla yükselirim...
Tartıya çıktığım o gün bütün cesaretimi toplayıp adım attığımda bir de ne göreyim 40' lı rakamlara kadar inmişim...Bildiğin Safinaz modundayım ..hayır işin kötüsü böyle bir hastalık var kendime zayıf gelmiyorum ben galiba.Geceleri uyumak yok,gündüzleri yemek...Yesemde nereye gidiyor anlamıyorum ki ...pilli bebek gibi oldum ya yediğim çıkıyor aşağıdan herhalde..Şimdi bir de buna sinir olanlar var ama, lütfen kızmayın kardeşler, canlar, yoldaşlar..:)Sizin için kilo vermek neyse , benim içimde almak o  ...Hem ne demişler bir dirhem et bin ayıp örter diye...Vallahi doğru.Ayrıca etrafımda ne kadar etine dolgun,balık etli (şişman deyince kızarlar)hatun varsa mutlu, ben bunu bilir bunu sölerim..Boşu boşuna hayatı zindan etmeyin kendinize..
Bu Ebru Şallı' dan biraz daha iyi halliceyim gerçi...Allahım kadın hamile 6 aylık olmuş sanırsın kuvvetlice bir kadınlar  gününden   falan çıkmışta ,pasta börek ne varsa yemiş ,karnı şişmiş gibi...Hayır doğuruyor oda maşallah pek toraman bir şey...Kendime teselli bulmak değil ama en azından o plates neyin yapıyor...Ben kılımı bile kıpırdatmadan istikrarlı ve uzun vadede kilo kaybediyorum.
Geçenlerde bir nikaha gittim malum onunda sezonu..hummalı bir şekilde evlenmekte insanlar ..Allah mesut bahtiyar etsinde hepsi aynı anda olunca bütçeyi sarsıyor..Giyinemezsin de ..ay bunu hangi nikahta giymiştim pişti olurmuyumki şimdi selmagillerle falan gibi ,düşünceleri insan ister istemez, aklından geçiriyor..Benim siyah hayat kurtaran bir elbisem var allahtan forma oldu zaten ama pekte umrumda değil...Aman şifonlar uçuşan ipekler,topuklu ayakkabılar havalarda uçuyor..Her yanımdan tanıdığım birileri geçiyor ama ben çoğunu tanıyamıyorum:)Çünki hepsi Bihter Ziyagil ve tayfası gibi..rahmet istedi o da bak.. anıyoruz:)
Akşam yemeğimi çamaşır sulu ve saç boyası puantiyeli eşofmanımla an itibariyle yedim..Menüde mercimek yemeği, makarna ve kızartma vardı sanırım yeterince kalorilidir...
Tüm bunlardan sonra anne yarısı teyzem beni doktora götürmeyi düşünüyor..Gidelim bakalım ama sanmıyorum vitaminlerin içinde mutluluk olduğunu... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder