Hoşgeldin birazdan mutsuz olucaksın!

Hoşgeldiniz mutsuzlar,mutsuz olup mutlu olanlar,mutlu olup mutsuz olanlar,quantum'u ,taşı, pozitif düşünceyi,evrene yaymayı başaramayanlar...

30 Ekim 2010 Cumartesi

Şemsiyemi almadığım zamanlarda yağmur yağdı hep...

Uzakları yakın sanıp düştüğün zaman yollara bir rüzgar çıktı savruldun.Tamda benim söylemek istediğim şeyleri söylüyor dediğin, kitapları okurken geçti yalnızlık..Beklediğini  sandıklarını sanmakla kaldı hayat.Ve masumiyetin ne zaman kurtardı seni?
Hiç bir anlam  yüklemedin bunca olumsuzluğa,terk edip gitmelerini bekledin sinsice geldikleri gibi.Gökyüzü aynı mavi olacaktı bir ertesi gün daha ve hep bir umut beslemek zorundaydın...Bunca şey varken onaylanması gereken, neden bakmayacağını bildiğin  gözleri bekledin bir tek ..Tesadüfleri sevemedin çünki hep umduğun zamanlarda oldular,bildiğin beklediğin zamanlarda..mutlu kılamazdıki başlangıcını ve sonunu bildiğin hiç bir şey


''Bir yer var biliyorum herşeyi söylemek mümkün epeyce yaklaşmışım duyuyorum anlatamıyorum''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder