Hoşgeldin birazdan mutsuz olucaksın!

Hoşgeldiniz mutsuzlar,mutsuz olup mutlu olanlar,mutlu olup mutsuz olanlar,quantum'u ,taşı, pozitif düşünceyi,evrene yaymayı başaramayanlar...

15 Haziran 2010 Salı

Bana bu kalbin kadar temiz sayfayı ayırdığın için teşekkürler..

Şarkılardan fal tutmayı bıraktım, bloglara başladım artık.Dur şu blog' un yazısını, kendime ithaf ediyorum sanki ne olucaksa..Bunca zaman şarkılardan fal tuttumda bi halta yaradı hep mesajlar doğru yere ulaştı.
Benim blogum okunacakta ne olucak gerçi? Zaten bu karamsarlıkla yarısında aman delimi ne içimi kararttı hepten diyip vazgeçecekler..O yüzden ben şimdiden uyarıyorum benim gibi mutsuzlar ancak bu blogtan mutlu olabilir!De ki okudular mutlu oldular da ne oldu:) bir kaç kişide mutsuzluktan mutlu olsun ne var yani.Sakın öyle kişisel gelişim kitapları neyin önermeyin,valla sonsuza kadar engellerim:)Evrene mutluluk gönderip, geri çağıranlar uzak dursun mümkünse.
Ne de çetrefilli iş 3500 ayar kaydettim hala istediğim gibi olmadı.Zaten benim istediğim hiç bir şey olmuyorki:)Ulan benim paylaşacak ne bir aktivitem ne işim ne de sevgilim var.Olsun işte havadan sudan yazıp durucaz hem bedava nasılsa.Zaten herkesler ''mış gibi'' yapıyor sanki ben bilmiyorum:)Her kes mutlu sürekli bir aktivite.. benim kahve içip,sonra onu kapatıp, kızlarla yorumlayıp bokunu çıkartmaktan başka aktivitem yok!Bir premınyum akbilim bile yok:)!nereye geziyim de ki gezdim alamayacağım şeylere iç geçirip geri mi döneyim.. de ki içimde kalmadı pazarda almayanı dövüyorlar diye teselli buldum ,pazarları da kaldırdılar dünyanın öbür ucuna..
İsyanım sana değil kendime der bloga bana kalbi kadar bu temiz sayfayı ayırdığı ve dışlamyacağını düşünerek şimdiden teşekkürler ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder